Geplaatst: 01-07-2004 22:39
[15052] Wanneer ik aan het stuurwiel draai, kan ik het 2à3 cm verplaatsen zonder dat dit enig effect heeft op de voorste wielen. Volgens mij zit er speling op het stuurhuis, hoe kan ik deze speling wegnemen? Ik heb het al geprobeerd door de grote moer met sleutel nr. 19 bovenaan op het stuurhuis los te draaien. En vervolgens met een inbussleutel nr 6 de bout in- of uit te draaien. Dit gaf nog steeds geen resultaat. Wat kan ik doen om mijn probleem te verhelpen?