Geplaatst: 04-05-2003 20:05
[2205] Een klant van ons klaagt dat zijn scorpio regelmatig niet start. Dit probleem doet zich vooral voor bij een warme motor of met warm weer. Het probleem is echter dat als de ford 2.9 GLX automaat bij ons in de garage staat deze gewoon start. Daardoor kunnen wij niet meten waar het probleem zit. Als noodoplossing hebben wij een kabel van de startmotor naar de accu gemaakt. Als de auto niet start kan de eigenaar deze kabel gebruiken om de auto via de accu te starten. Op deze manier start de auto volgens de eigenaar altijd. Het blijkt dus dat zowel de accu als de startmotor in orde zijn.