Geplaatst: 05-05-2003 19:15
Ik heb een golf td van 95 met aaz moter staan. Hij draait erg slecht valt stil en rookt enorm veel. Af en toe is er een moment dat hij goed oppakt en ook goed rijd maar dit duurt niet lang. Ik dacht eerst dat er lucht in het systeem kwam maar dat was niet het geval. Nu denk ik dat er mischien een elektronisch probleem is. Heeft iemand al eens een dergelijk probleem met zo'n motor gehad.