draait slecht

3 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Motor
Motorcode
TD
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2003 19:15

Ik heb een golf td van 95 met aaz moter staan. Hij draait erg slecht valt stil en rookt enorm veel. Af en toe is er een moment dat hij goed oppakt en ook goed rijd maar dit duurt niet lang. Ik dacht eerst dat er lucht in het systeem kwam maar dat was niet het geval. Nu denk ik dat er mischien een elektronisch probleem is. Heeft iemand al eens een dergelijk probleem met zo'n motor gehad.