Tip: Inhouden

5 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-05-2003 21:02

Mijn Astra hield regelmatig een beetje in bij constante snelheid.

Dit zat 'em in de EGR-klep. Klep gereinigd & gesmeerd en het rijden ging aanzienlijk beter maar nog niet naar volle tevredenheid.

Nu heb ik een nieuwe pakking gemaakt (van uitlaatpakking) die het gat van de inlaat afdekt. Dus geen doorstroming meer mogelijk. En wat denk je: De motor draait als een zonnetje en geen vervuiling meer in de motor.

Het motorlampje blijft uit, heb de ECU na 50 km uitgelezen &

deze geeft geen storingen.