Slaat koud niet aan.

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-12-2003 18:51

[6962] Deze auto slaat koud niet/slecht aan. Een gloeibougie was stuk dus hebben we ze allemaal vernieuwd. Probleem is echter niet opgelost. Foutcodes zijn er niet.