Motor slaat koud slecht aan

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-12-2003 23:09

[7180] Motor slaat 's morgens slecht aan, d.w.z. na 1 sec. slaat de motor weer af. Na drie keer blijft de motor lopen. Motor loopt dan ook goed en op 4 cil.

Storingcodes uitgelezen, geen storingen.

Pomptiming getest, binnen gecalculeerde waarden.

Gloeisysteem werkt goed na vervangen temp.zender.

Geen lucht in brandstofsysteem.

Motor draait op 'rode'diesel.

Wie heeft nog goeie tips?????

Alvast bedankt.