Geplaatst: 10-12-2003 23:09
[7180] Motor slaat 's morgens slecht aan, d.w.z. na 1 sec. slaat de motor weer af. Na drie keer blijft de motor lopen. Motor loopt dan ook goed en op 4 cil.
Storingcodes uitgelezen, geen storingen.
Pomptiming getest, binnen gecalculeerde waarden.
Gloeisysteem werkt goed na vervangen temp.zender.
Geen lucht in brandstofsysteem.
Motor draait op 'rode'diesel.
Wie heeft nog goeie tips?????
Alvast bedankt.