Vraag over de Asia-Hi-Topic.

5 reacties

Merk
Overige merken
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-12-2003 12:57

[7041] Waarop is de techniek van de Asia Hi-Top op gebasseerd, men zegt op de Mazda E2200 techniek en met Kia Specificaties en hoe is deze auto ?

Graag reactie over deze type daar ik er een wil aanschaffen maar in twijfel ben daar ik deze auto totaal niet ken en weinig zie.