Geplaatst: 07-12-2003 12:57
[7041] Waarop is de techniek van de Asia Hi-Top op gebasseerd, men zegt op de Mazda E2200 techniek en met Kia Specificaties en hoe is deze auto ?
Graag reactie over deze type daar ik er een wil aanschaffen maar in twijfel ben daar ik deze auto totaal niet ken en weinig zie.