Geplaatst: 21-12-2003 15:47
Hey techneuten , ik heb een probleempje met een 306 bij ons op het werk.
Het begon als een uitdaging maar ik word er zo langzamerhand knettergek van !
De auto gallopeerd als hij stationair loopt, en als je optrekt of afremt merk je niets.
Maar bij een constante snelheid begint hij weer enorm te stoten.
Vervangen zijn o.a. de computer , stappenmotor, het complete gasklephuis en de mapsensor.
Iemand ervaring met dit probleem?
Dan hoor ik het graag.
Richard.