Geplaatst: 23-12-2003 16:15
[7615] Deze auto heeft het probleem dat de temperatuur meter nauwelijks van zijn plaats komt in ritjes van 10 km.Kachel wordt wel warm, dus thermostaat lijkt te funktioneren.Op een rit van 35 km komt de meter op den duur wel op 80 graden, maar valt af en toe weer naar o graden.
Graag advies. temp.zender lijkt op zich wel goed, maar is dit een bekend verschijnsel?