Geplaatst: 05-01-2004 20:17
[8008] dit probleem is er volgens de berijder langzaam ingeslopen
deze transit slaat normaal aan maar valt dan stil bij de tweede start het gas een beetje vasthouden en hij draait dan onregelmatig en rookt enorm veel (wit) ga je rijden dan rookt hij nog veel als hij warm is is stopt het roken maar ik vind dat de motor niet voldoende trekracht heeft
ik dacht aan lucht het filterhuis is een type waar je het filter op schuift en met een grote banjo ring vast draait boven op het filterhuis zit een aansluiting met twee stroomdraden waarvandaan een brandstofleiding naar een (vlamstarter? ) op het inlaatspruitstuk loopt hier zit een dike stroomdraad op (gloei element zeker ??)
we dachten eerst aan lucht in de branstof dus hebben we de kunstof leiding van filter naar brandstofinspuitpomp doorgesneden een er een stuk doorzichtige slang tussen geplaatst zodat de lucht zichtbaar zou worden maar er is niets te zien
de leidingen zijn bijna alemaal voorzien van snelsluitingen druk in klik vast
op de linkerkant van het motorblok zit een mechanische brandstof opvoerpomp heb ik gezien
wie heeft hier ervaring mee ??? voordat we onodig onderdelen gaan vervangen