Geplaatst: 04-03-2005 18:46
[27333] Hallo collega's,
Wij hebben hier een Cinquecento van een klant met een vreemde storing. Het motormanagement controle lampje gaat branden wanneer het regent. Voor de rest merk je aan de auto weinig. Wanneer je de auto even doortrekt verdwijnt de storing om vervolgens na een tijdje weer te verschijnen. Wanneer het niet regent, dan gaat het lampje niet branden.
Bij het uitlezen geeft de motor geen storing. In eerste instantie dacht ik aan de bougiekables, maar deze zijn al eens vernieuwd en zien er goed uit. Nu kan het natuurlijk de BDP sensor, de bobine of andere signaal gever zijn. Maar voor ik verder ga zoeken, wil ik eerst weten of iemand deze storing al eens heeft meegemaakt.
Alvast bedankt.
Jan Doornenbal
Auto Totaal Houten