Afslaan

3 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8 TD
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-09-2004 21:43

Ik heb een probleempje. Ik heb van mijn Mondeo de distributieriemen vernieuwd en alles was perfecto. Vanavond sloeg de auto ineens zomaar onder het rijden af. Stationair loopt ie goed, trekt goed. Toch even de timing gecontroleerd, maar dat stond goed. Nu hoor ik een tikkend geluid bij de pomp, maar dat kan wel zo horen(?). Als ik flink gas geef en dan het gas loslaat slaat ie af. Kan dat die demper wezen op de pomp of is het wat anders? Ik kan ook geen lekke slangen vinden.