2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-09-2004 17:26
[18010] Het dak van deze golf gaat niet voledig open de "tussen liggende standen werken goed , Moet dit ingesteld worden ??