Geplaatst: 18-09-2004 15:22
[18088] hoi groep,
ik heb hier een golf gti staan die een merkwaardig probleem heefd.
de brandstof pomp blijft door draaien als je de auto op contackt zet. de motor verzuipt dan ook meteen volledig als die gestart word. als ik het brandstof relais uit de zekering kast trek is die stil. start de motor loop die heel erg beroerd.
maar blijft wel lopen!
hoe kan dit? heefd een gti soms 2 brandstof pompen??
groet,
alrik