Geplaatst: 17-09-2004 17:35
klant komt met volgend probleem soms valt het vermogen van de auoto weg wil niet meer dan 2000 toeren draaien volgende foutcode zit erin inspuitdruk te laag hij is al bij de diesel specialist geweest daar is de drukregelaar/druksensor vervangen
maar het probleem blijft gaan de hogedrukpompem weleens kapot dan nog iets auto dieselt soms na mischien een verstuiver lek waardoor de druk in hogedrukleiding te laag word en motor in noodloop zet? iemand sugesties ik hoor het graag bvd