Geplaatst: 17-09-2004 20:13
[18062] We lopen al weken te zoeken naar deze storing, als het kontakt uit is geweest dan doet hij het meestal weer normaal en kun je de motor tot in de toerenbegrenzer trappen. Het rare is dat als de storing zich voor doet de egr klep bij vollast ook niet helemaal open gaat.(wat er al vervangen is:kompleet nieuwe egr-klep, brandstofpomp, alles bij de tank is nagekeken en schoon gemaakt, luchtfilter)ps. voordat de pomp was vervangen ging het storingslampje branden, uitlezen gaf probleem in pomp, pomp vervangen, lampje uit maar zo nu en dan nog half gas over..totdat je het kontakt weer aan en uitzet.