trillen en brommen

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-09-2004 21:54

[18109] Een aantal weken geleden hoorde ik onder mijn auto het geluid alsof er een veer brak of op zijn plaats sprong. Nu langzaam maar zeker valt mij op dat de motor (1.9 DCi) rond de 2000 omw/min veel trilingen aan de carosserie doorgeeft en dat de auto brommerig is geworden. Vooral als je 110 km/h uur rijdt en dan over een wat glooiend wegdek. Onlangs begon mijn vrouw erover en geloof me, als het haar opvalt, dan is het er zeker. Zijn er problemen bekend op het gebied van motor steunen of ophanging van het subframe??