Geplaatst: 18-09-2004 21:07
[18107] Ik zoek het snelheidssignaal voor deze wagen.
Ik heb al een paar mogelijkheden gehad zonder succes.
Achter de radio is dit signaal niet aanwezig,de geel/groene draad achter de km/h teller is het blijkbaar ook niet.
De km-teller is nog wel met kabel.
Heeft er iemand een idee waar ik nog eens kan proberen.
Alvast bedankt.