Geplaatst: 24-08-2005 8:40
[37142] Hallo ik ben dringend op zoek naar een degelijk elektrisch schema
van een 205 1900 gti vooral ivm de regeleenheid stroomtoevoer,massa enz.. ik heb de injectie en ontsteking geplaatst op een wagen met monopoint maar de originele schemas van peugeot zijn niet zo duidelijk