Geplaatst: 01-10-2002 9:51
[784] Wij hebben staan een 190 Benzine ( geen injectie ) met een elektronisch gestuurde carburateur. Deze slaat slecht aan en wil niet tot slecht optrekken Wij hebben al gekeken of er een vacuum lek ergens zit maar voor zover wij kunnen zien is alles heel , ook hebben wij de voetpakking reeds vervangen.