slaat slecht aan

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-10-2002 9:51

[784] Wij hebben staan een 190 Benzine ( geen injectie ) met een elektronisch gestuurde carburateur. Deze slaat slecht aan en wil niet tot slecht optrekken Wij hebben al gekeken of er een vacuum lek ergens zit maar voor zover wij kunnen zien is alles heel , ook hebben wij de voetpakking reeds vervangen.