4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-04-2003 21:41
We hebben hier een opel astra 16 valve binnen gekregen met een grote hoeveelheid olie in het koelsysteem.
Is dit een bekend probleem?