Geplaatst: 19-09-2007 17:01
[88810]Bij het terugschakelen van 3de naar 2 de versnelling kraakt deze wanneer je boven de 40 km/u rijd , eronder bv aan 30 hoor je niks.
Ik heb hier al over een gelijkaardig probleem bij de Matiz gelezen. Er zou een speciale olie van Shell bestaan. En ook is er sprake van een soort teflon toe te voegen.
Is dit ook van toepassing voor de Kalos? Wat is het merk van de teflon toevoeging?