Geplaatst: 26-09-2007 7:48
Beste collega's
Heb hier een probleem met een h200 2.5 CTI van 2005
Trekt voor geen meter en rookt.
Wat we al hebben geprobeerd is:
Voorpijp losgegooit om te checken of de cat niet is verstopt. geen resultaat
Druksensor op het inlaatspruitstuk vervangen. geen resultaat
EGR Afgesloten met een plaatje. geen resultaat
Bedrading van motor gecontroleerd. geen resultaat
Brandstof gecontroleerd om te checken of er niet verkeerd is getankt, niet het geval
Zekeringen gecontroleerd, niets defect.
Wie helpt me verder auto is net 2 dagen uit de fabrieksgarantie
Alvast bedankt