Voyager Automaat start niet meer

4 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4i
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-09-2007 11:14

[89330]Deze automaat start niet meer zoals het hoort. Dec wegenwacht heeft dmv het doorschakelen van een relais een noodoplossing, maar zit waarschijnlijk in de vrijgave van de selectorhandle. Kachelpaneel wordt genoemd op de site , maar iemand eni idee wat daar aan te zien of doen is?