Geplaatst: 01-06-2007 12:39
[81473]Goede dag
Ik heb hier een 2.0HDI met arirco
De blower van de kachel werkt alleen nog maar op stand 4 ! normaal zou ik gelijk zeggen de kachel weerstand is kapot. Maar hoe zit dat bij dit type (geen ervaring mee).
Wie kan mij hier informatie over geven.
Stand 1 tm 3 werken niet alleen stand 4 werkt.
Alvast bedankt voor de moeite.