5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-09-2007 14:19
[88798]Heeft iemand ervaring met een 3.2DID die in de prak draait?Pajero is bij het rijden gaan ratelen en kletteren, motor defect.Mogelijke oorzaak? Ongeveer 100.000km.