Geplaatst: 20-09-2007 12:23
[88870]Klant klaagt over inhouden onder het rijden, iemand bekend met deze storing? Motor loopt goed, proefrit gemaakt, acceleratie e.d. goed, storing niet waargenomen. Multi point injectie met ontsteking met verdelerkap. Zag geen obd stekkerdoos, zit ie er wel in? Ongeregelde kat. Gr. Wim