brandstofpomp stuk??

8 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
y17dt
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-09-2007 18:39

[88816]ik heb hier een astra g 2001 waarvan soms het storinglampje gaat branden.en vervolgens in noodloop gaat.
auto uitgelezen en geeft volgende storing P1125 gasklepstelmotor.
en P0370 toerentalsignaal A. auto rijd goed maar bij hogere snelheden gaat het mis. (volgens mij zitten beide onderdelen in de pomp) (pul)
wie weet raad.? groet zegert