Geplaatst: 21-09-2007 21:37
[88973]wie heeft dit probleem al eens gehad motor temp loopt soms hoog op ook onder het rijden reeds vervangen water pomp ,thermostaat,,reg.app koelling,thermovoeller,zekkeringhouder accu bak deze was verbrand
koppakking en kop af persen deze was goed,de temp loopt onder het rijden naar 130 graden ,op dit moment draait de koelling met beide motoren op volle toeren deze aut is bij ons verkocht en heeft hier nu voor de 2 keer mee stil gestaan hier zat wel een week tussen ook word de raditeur over het tot opp vlak warm het is mij nu een raadsel wat er aan de hand is ook loopt het water goed retoer tankje volgens mij zit ergens in het blok een scheur maar weet dit niet zeker en hebben deze niet in het rek liggen om te proberen wie weet raad b.v,d