Cd30

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Z17DTH
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2007 13:09

[89051]Hallo,

Ik heb een CD30 radio van bij de sloop gehaald. Wanneer ik deze monteer krijg ik telkens Safe in het display. Nu ben ik bij een Opel dealer geweest en deze zegt dat de radio niet gedeblokkeerd is vooraleer hij eruit genomen was? Is er iets wat ik kan doen om dit terug goed te krijgen?

Dank,

Tobias