Touran probleem met climatronic regelt niet goed! En motorstoring

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Touran
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 FSI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2007 12:56

[89105]Van deze auto werkt de climatronic af en toe niet naar behoren, aan de rechterkant! Bijv rechts temp instellen op 23 graden dan kan het zijn dat deze alleen maar koude lucht blaast!!! Systeem al uitgelezen div componenten getest maar kan zo niks vinden, herkent iemand dit probleem???
Tevens heeft hij de volgende code in het motormanagment zitten 17698 maar kan deze nog niet goed thuisbrengen, denk iets met de lamda sonde, co en lamda op toeren prima, stationair is de lambda niet goed, te hoog. Komt dat vaker voor lamda sonde......?? Heb dr al wel een paar gehad hier maar dan kregen we andere storingen bij VW als deze defect waren! Alvast bedankt! Code van managment is wel te wissen maar komt vrij snel weer terug! Gr Roy