Geplaatst: 24-09-2007 12:56
[89105]Van deze auto werkt de climatronic af en toe niet naar behoren, aan de rechterkant! Bijv rechts temp instellen op 23 graden dan kan het zijn dat deze alleen maar koude lucht blaast!!! Systeem al uitgelezen div componenten getest maar kan zo niks vinden, herkent iemand dit probleem???
Tevens heeft hij de volgende code in het motormanagment zitten 17698 maar kan deze nog niet goed thuisbrengen, denk iets met de lamda sonde, co en lamda op toeren prima, stationair is de lambda niet goed, te hoog. Komt dat vaker voor lamda sonde......?? Heb dr al wel een paar gehad hier maar dan kregen we andere storingen bij VW als deze defect waren! Alvast bedankt! Code van managment is wel te wissen maar komt vrij snel weer terug! Gr Roy