Geplaatst: 24-09-2007 21:11
[89147]hoi,
ik heb vernomen dat er enkele problemen zijn met koppeling van de navara.
De koppelingsplaat zou nogal snel slijten...
Er zou een wijziging zijn in de koppelingspedaal???
Iemand ervaring mee??
Klopt dit?
Mijne navara is van 09/06
Vroeg mij af of deze dan al met nieuwe pedaal zou zijn!?