koppeling

3 reacties

Merk
Nissan
Model
Pick-up
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2007 21:11

[89147]hoi,

ik heb vernomen dat er enkele problemen zijn met koppeling van de navara.
De koppelingsplaat zou nogal snel slijten...
Er zou een wijziging zijn in de koppelingspedaal???

Iemand ervaring mee??
Klopt dit?
Mijne navara is van 09/06
Vroeg mij af of deze dan al met nieuwe pedaal zou zijn!?