Geplaatst: 25-09-2007 9:05
[89176]Ik krijg de krukaspoulie niet los. Volgens de dealer moet ik een sleutel erop zetten tegen de wielkast/ stabilisatorstang aan en dan kort starten... :S
Ja ik heb het wel geprobeerd en het werkt niet. Zit muurvast. Maar dit is toch raar om op zo'n manier een krukas te demonteren? Lijkt me sterk, dat Suzuki dit zo in hun werkplaatsdocumentatie zet...
Ik krijg er geen luchttol op, want de wielkast zit er direct voor. Zit ook geen gat in de wielkast...
Wie o wie? :)