Geplaatst: 29-04-2007 23:43
[79400] Heb een polo staan met 3ton op de teller, stationair en bij lage toeren zit er een trilling in het blok, het is een 1.9 diesel, ik denk zelf aan onbalans in het vliegwiel, maar wil graag weten of er iemand is met ervaring hiermee voordat ik de hele boel loshaal voor niks.
groet peter.