Geplaatst: 03-05-2007 21:48
hallo allemaal.
heb hier een 325 tds E36 uit 1994 staan
klacht is dat ie meer verbruikt , rookt en slecht koud start....
gloeispiralen al vervangen ... probleem blijft
brandstofsysteem gecontroleerd op valse lucht.. maar blijft prima op druk
Foutcode die steeds terug komt en waar ik niet achter kan komen is : DDE => hoeveelheidsinstelling foutief.....controleer aansturing van hoeveelheidsinstelling met in het bijzonder bedrading/ aansluitingen naar brandstofpomp
heb ik gedaan... niets mis mee.. tot aan de pomp
wie heeft dit vaker gehad??