Geplaatst: 05-05-2007 11:48
Deze Vito slaat in een keer af bij stevig doortrekken, koppeling intrappen en dan ff contact aan en uit, en doorstarten en rijden maar weer! Bus uitgelezen foutcode P1187, regelsoliende vervangen, geen resultaat, meerdere dingen geprobeerd. Als je maar langzaam rijdt met de bus en niet te ver doortrekt is er perfect mee te rijden. Kent iemand dit probleem??? Hogedrukpomp???