23 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-09-2007 14:18
[89109]we krijgen geen verbinding om de CC vrij te schakelen , overige systemen zoals motor mangement en airbags etc . communiceren ook niet .radio al losgekoppeld .
wie weet raad ?