Peugeot 206 1.4 HDI loopt op 3 cil.?

4 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 HDI
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2007 23:25

[89163]We hebben hier een 206 1.4 HDI staan met het volgende probleem..
Stationair lijkt het alsof de motor op drie cilinders loopt.
Hij schud en tikt behoorlijk.
Bij 2500 toeren loopt de motor zoals het hoort, en is ook de tik verdwenen.
De tik lijkt mij van een verstuiver af te komen, of een verkeerd inspuitmoment.
Iemand enig idee??