3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-09-2007 12:57
[89186]Hoe was het ook alweer, heren?Deze Polo heeft een rauw voorwiellager.Als ik naar rechts stuur dan wordt het lawaai minder en als ik naar links stuur wordt het meer.Welke kant is nu stuk?