Geplaatst: 26-09-2007 12:58
[89270]in het display van deze auto komt te staan "emmissie systeem controleren" en motormanagementlamp gaat branden.
uitgelezen via eobd en volgende foutcode gewist : p0638 gasklepactuator bereik/werking.
komt na tijdje rijden weer terug met dezelfde foutcode.
gasklep huis eerst gereinigd maar hielp niets , nu nieuw gasklephuis gemonteerd maar helaas...
iemand suggesties?
er is trouwens een eurogas g3 installatie ingebouwd.