Geplaatst: 26-09-2007 21:06
[89305]Hallo een vraagje als ik met deze auto rijdt dan springen de sloten op slot dit zal wel goed zijn maar kan dit ook uitgeschakeld worden.
Ook blijft het lampje knipperen dat er een portier open staat maar alles is echt dicht.
Wie weet er raad ik hoor het graag.
B.v.d. Dirk.