Geplaatst: 01-05-2007 23:03
Dag allemaal,
Een bijzonder gevalletje, motor houd behoorlijk in (smoren) bij ongeveer 3000 tp/m, niet altijd maar het lijkt wel erger te worden nadat de motor warmer word.
Het smoren is zo erg dat als je het gas niet los laat, hij net zolang smoort totdat hij afslaat
En het rare is hij heeft geen storing aan met het uitlezen.
inmiddels vervangen en gecontroleerd
-lamda sensor
-katlysator gecontroleerd
-benzine filter verv.
morgen ga ik de bdp sensor vervangen, en twijfel aan de mapsensor
zijn er mensen die dit eerder bij de hand gehad hebben, en me de goede weg opkunnen helpen?
b.v.d