2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-05-2007 11:33
[79501] heb temp.sensor gecontroleerd deze is goed, heb airco paar maal aan en uit gezet waarna het probleem weg was
hoge druksensor/kachelpaneel/motormanagement/relais heeft iemand dit bij de hand gehad