Geplaatst: 03-05-2007 19:53
we hebben hier een seat leon met een 1.9tdi asv staan deze auto houd in met optrekken, het is net of hij te weing diesel krijgt pomptiming ok hij gaf 1dtc aan koelvloeistof sensor deze vervangen maar dat helpt niet
dtc is wel weg, ook als de auto stil staat en je geeft vol gas komt hij niet op toeren,het slangetje van de egr hebben we er ook afgehaald dat is het ook niet wie heeft er raad