Geplaatst: 01-12-2007 13:59
[93945]hallo
zit met een storing in een 607
na uitzetten van contact blijft de radio spelen en de accu controlelamp
branden. dacht zelf aan contact slot,maar na los trekken van alle stekkers op contact blijft
het zaakje gewoon aan.iets te maken met de 2e accu?
als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.
peugeot dealer heeft er ook al 3 uur tijd in zitten
alvast bedankt