Geplaatst: 28-04-2007 8:15
[79294] Hallo ik heb hier een golf staan waarvan het cabrio dak niet meer werkt.Heb alle(denk ik)zekeringen gekontroleerd maar heb geen stroom op de motor in de koffer.Kan er mij iemand zeggen of er nog ergens zekeringen zitten voor het dak
Mvg.