Geplaatst: 27-04-2007 16:58
[79266] Hallo,
Type: Golf IV, Bj. 2000, wel airco maar geen climatronic.
Kan iemand mij misschien helpen met het vinden van de lokatie van het dashboard lampje welke het onderste gedeelte van het dashboard verlicht. (Onder de radio) Ik heb al eens het voorste paneeltje verwijderd en hierachter zitten 4 Torx schoeven, maar als ik deze verwijder kan ik het bedienings paneel alleen maar naar achter bewegen en kan het er niet naar voren uit krijgen. Moet dit er wel helemaal uit om dit lampje te vervangen?
Alvast bedankt voor je reactie!