Geplaatst: 03-05-2007 16:40
[79603] Wij hebben een vw lt35 staan met een gebroken distributie-riem,maar tijdens montage van de nokkenas is er 1 lagerkap gebroken de aanhaal moment is aangehouden van 20 newtonmeter
het is een gegoten kap waarschijnlijk door dat de zuiger tegen de klep is gekomen heeft de lager kap ook een opdonder gehad dus met aandraaien dat hij toen brak
er zijn geen losse lagerkapen te krijgen omdat ze gegoten zijn
weet iemand of dit vaker voorkomt en een goede oplossing
met vriendelijke groet chris