Geplaatst: 04-05-2007 14:16
Hallo,
Volgende probleem.
Klant stilgevallen door een defekte elektrische brandstofpomp (pierburg) die onder de auto ter hoogte van de bestuurdersstoel gemonteerd zit. Deze maakte al geruime tijd het geluid van een stofzuiger en later dus niets meer. Uiteraard de pomp vervangen, maar deze maakt direct weer het vervelende lawaai. Weer een nieuwe pomp laten komen en alverns deze te monteren even de opbrengst gecontroleerd, deze was goed te noemen. Dus nieuwe pomp gemonteerd, eureka geen bijgeluiden meer. Eén week later weer hetzelfde geluid, bij contact aan is de pomp veel te goed te horen, bij het starten vd motor gaat de pomp hoorbaar meer toeren maken en wordt de toon hoger.
Heeft iemand een idee?