distributie

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2005 21:19

[38956] ik heb van mijn golf 3 1.8 66kw abs motor de distributieriem vervangen ik heb alleen op de nokkenas tandwiel en op de krukas tandwiel een merk teken op gezet en uiteraad op tijd gezet

ik had alleen geen merkteken op de tussen tandwiel gezet omdat het van een oliepomp was en dacht dat de stand die belangrijk was na het starten liep die niet echt goed en achteraf zag ik dat de tussen tandwiel de onsteking aandreef omdat ik alles al opgebouwd had , had ik geen zin om alles weer los te halen wat ik wel heb gedaan is de rotorhuis wat verdraait met een jongen en intussen tijd gekeken naar de toeren teller en heb precies gesteld toen die stationeer liep op 900 toeren nou loop die wel wat beter dan daarvoor ik moet alleen met een scoop precies op tijd zetten maar wat mijn vraag is eigenlijk, kan ik ook na het stellen met een scoop zo blijven door rijden , alleen de stand van de tussen tandwiel staat dan niet goed zoals het hoord te zitten , maar kan dat kwaat, wat ik eigenlijk heb gedaan is eigenlijk om in plaats van tussenwiel de ontsteking op tijd te zetten heb ik met de rotorhuis ongeveer op tijd gezet om wat te verdraaien hij loopt nou wel goed